One Direction - C'Mon C'Mon




INGGRIS :

C'mon, c'mon

[Zayn]
The one that I came with
She had to go
But you look amazing
Standing alone

So c'mon c'mon

[Louis]
Move a little closer now

[Liam]
C'mon c'mon

[Louis]
Ain't no way you're walking out

[Liam]
C'mon c'mon

[Harry]
Show me what you're all about

[All]
Yeah
I've been watching you all night
There's something in your eyes
Saying c'mon c'mon
And dance with me baby
Yeah
The music is so loud
I wanna be yours now
So c'mon c'mon
And dance with me baby

[Niall]
The one that I came with
Didn't know how to move
The way that you let your hair down
I can tell that you do

So c'mon c'mon

[Louis]
Move a little closer now

C'mon c'mon

[Louis]
Ain't no way you're walking out

C'mon c'mon

[Harry]
Show me what you're all about

[All]
Yeah
I've been watching you all night
Theres something in your eyes
Saying c'mon c'mon
And dance with me baby
Yeah
The music is so loud
I wanna be yours now
So c'mon c'mon
And dance with me baby

[Harry]
Every step I take
I'm feeling more and more
She is calling it out
She's a lucky girl
My heart is racing
She is turning around
I reach for her hand
And I say

[Zayn]
Yeah
I've been watching you all night

[All]
There's something in your eyes
Saying c'mon c'mon
And dance with me baby
Yeah
The music is so loud
I wanna be yours now
So c'mon c'mon
And dance with me baby

C'mon c'mon
C'mon c'mon
C'mon c'mon
And dance for me baby

INDONESIA :

Gadis yang datang bersamaku, dia harus pergi
Tapi kau terlihat luar biasa saat berdiri sendiri

PRE-CHORUS :
Maka ayolah ayolah, mendekatlah
Ayolah ayolah, kini pesona ada di caramu berjalan
Ayolah ayolah, tunjukkan padaku siapakah dirimu

CHORUS :

Yeah, aku pernah memandangimu semalaman
Ada sesuatu di matamu
Katakan ayolah ayolah dan berdansalah denganku, kasih
Yeah, musiknya sangat keras
Aku ingin menjadi kekasihmu
Maka ayolah ayolah dan berdansalah denganku, kasih

Gadis yang datang bersamaku tak tahu cara gerakkan tubuh
Caramu geraikan rambutmu, bisa kupastikan bahwa kau pasti tahu

PRE-CHORUS
CHORUS

Setiap langkah, semakin kurasakan 
Dia meneriakkannya, dia kelihatan cantik
Jantungku berdegup kencang, dia berbalik
Kuraih tangannya dan kukatakan

CHORUS

Ayolah, ayolah dan berdansalah denganku, kasih

JEPANG :

召し上がれ、召し上がれ

[Zayn]
私は付属の1
彼女は行かなくてはならなかった
しかし、あなたは素晴らしい見て
一人で立ち

だから、召し上がれ召し上がれ

[ルイ]
今もう少し近くに移動します

[リアム]
召し上がれ召し上がれ

[ルイ]
あなたが歩いている方法はありませんありません

[リアム]
召し上がれ召し上がれ

[ハリー]
あなたがすべてに約ているものを私を表示

[すべて]
うん
私は一晩中あなたを見てきた
あなたの目で何かがある
召し上がれ召し上がれ言っ
そして、私と一緒に赤ちゃんを踊る
うん
音楽はとても騒々しいです
私は今あなたのものになりたい
だから、召し上がれ召し上がれ
そして、私と一緒に赤ちゃんを踊る

[ニール]
私は付属の1
移動する方法を知りませんでした
あなたの髪を失望方法
私は、あなたが行うことを伝えることができます

だから、召し上がれ召し上がれ

[ルイ]
今もう少し近くに移動します

召し上がれ召し上がれ

[ルイ]
あなたが歩いている方法はありませんありません

召し上がれ召し上がれ

[ハリー]
あなたがすべてに約ているものを私を表示

[すべて]
うん
私は一晩中あなたを見てきた
あなたの目で何かをtheresの
召し上がれ召し上がれ言っ
そして、私と一緒に赤ちゃんを踊る
うん
音楽はとても騒々しいです
私は今あなたのものになりたい
だから、召し上がれ召し上がれ
そして、私と一緒に赤ちゃんを踊る

[ハリー]
私が取るすべてのステップ
私はもっ​​ともっと感じている
彼女はそれを呼んでいる
彼女はラッキーガールだ
私の心はレースされている
彼女は周りに回している
私は彼女の手のために達する
そして私は言う

[Zayn]
うん
私は一晩中あなたを見てきた

[すべて]
あなたの目で何かがある
召し上がれ召し上がれ言っ
そして、私と一緒に赤ちゃんを踊る
うん
音楽はとても騒々しいです
私は今あなたのものになりたい
だから、召し上がれ召し上がれ
そして、私と一緒に赤ちゃんを踊る

召し上がれ召し上がれ
召し上がれ召し上がれ
召し上がれ召し上がれ
そして、私の赤ちゃんのために踊る


0 komentar:

More

Whats Hot